星期五, 4月 18, 2014

一波幾折的購票過程

話說我係上一篇 blog 到話會搶 Kalafina live in Hong Kong 的門票,雖然最後都有緣買到,但過程是一波幾折的。


難得小弟會在假期早過十點起身,皆因演唱會在十點開賣,所以我由 9:50 開始一直坐係電腦面前不斷按 F5 鍵,為的就是等十點開賣那一刻。到了十點終於開賣,我意話不說即刻按了$980 個格,點知電腦派了最側俾我。個陣我竟然做了一件傻事,就係取消個 order,之後再按過睇下有冇靚位,點知個網就話所有票都賣晒 我當時真係覺得好後悔、好傍惶、好__ __。


我那時仲唸住睇下通利琴行有冇位(那時沒有意識到通利和城市電腦售票網是共用同一個系統),於是即刻出門去通利。我搭地鐵個陣仲懷著一絲希望睇下有冇唔要的飛,點知最後竟然「腐碌」買到,還抽到中間位,當時的感覺真係幸運之神由地獄拯救我到天堂。

正當我可以開心返屋企的時候,點知 ED 竟然話反應熱烈再加場,本來是一件好事,但日期居然比原本日期還要早一日,心唸:你玩野啊 (其實係飲唔到頭啖湯令到我不爽姐)但我都唔會再買前一場,主因我無錢,而且個 run down 兩場分別應該不大(最怕被人劇透)故此沒有這個必要。

其實火速售完都有幾個原因的:

  1. Kalafina 係香港越來越受歡迎(這個才是主因) 歌曲亦比 FJ 的出名,小圓、黑執事已經夠做,多粉絲絕對正常!
  2. 青年廣場個場真係好細和好少位,至少比九展細一半,雖然上次 FJ 啲飛賣唔晒,但得六百幾個位明顯唔夠,不過九展冇場冇辦法啦!
  3. 一人最多可以買八張票,ED 你想鼓勵人炒黃牛?係炒都炒韓星啦,市場大、多貨、粉絲又好恰不過我都要多得班 Hold 飛黨我先可以買到飛。
點都好啦,最重要可以聽到三位歌姬的靚聲!不過仲有個幾月先開 show,真係有排等......都係完左個 sem 先......



沒有留言:

發佈留言